Back to All Events

Reklamaatioita ja rutinaa -koulutus Helsingissä 30.1.2019

  • Kallion kortteli-, kokous- ja kongressikeskus Toinen linja 14 Helsinki (map)

Alma Talent järjestää tämän koulutuksen 30. tammikuuta 2019 Helsingin Kalliossa.

Ikuisia asiakkaita vai sitkeitä vihollisia?

Hetki ei todellakaan ole maailman luovin, kun asiakas jo huutaa naama punaisena puhelimessa. Silloin on myöhäistä pohtia, mikä olisi kustannustehokas tapa toimia.

Vaikka työntekijäsi säilyttäisi hermonsa, silti asiakassuhde on katkolla. Eikä asia jää aina siihen. Mitättömältä näyttäneistä jupakoista saattaa paisua kalliita riitoja, joita puidaan vuosikausia eri oikeusasteissa.

Suomalaisia yrityksiä on ajautunut konkurssiin siksi, että ne eivät ole osanneet reagoida reklamaatioon järkevästi.

Reklamaatioiden käsittely kertoo paljon organisaatiostasi. Onnistunut reklamaatio voi käännyttää suuttuneen asiakkaan jopa ikuiseksi faniksi. Jos taas homma etenee juuri niin surkeasti kuin suomalaisissa organisaatioissa on tapana, mikään markkinointiraha ei riitä paikkaamaan vahinkoa.

Katkera ex-asiakas voi parjata putiikkiasi sosiaalisessa mediassa niin, että hänen näkemyksensä jää ikuisesti nettiin kummittelemaan.

Tehokas reklamaatioiden käsittely ei ole sinänsä mutkikasta puuhaa. Kun lanta on lentänyt tuulettimeen, hyvien aikomusten ja oppien jakaminen on tärkeää. Koulutuksessa pohdimmekin myös sitä, mikä olisi poikkeuksellisen tehokas tapa kouluttaa työntekijöitäsi.

Kouluttajinasi toimii Suomen kokenein tuotteistaja Jari Parantainen. Hänen apupoikanaan häärii joku juristinretku, joka on nimeltään kai Jussi Kari tai jotain sinnepäin.

Ilmoittaudu tästä mukaan nyt saman tien