Kirjoititko ällän äidinkielestä? Pänttäsitkö suomea myös yliopistossa? Ikävä kyllä opintosi eivät takaa, että osaisit kirjoittaa myyvää tekstiä.

Copywritereiden salainen veljeskunta paljastaa

Suomi on täynnä omasta mielestään hyviä kirjoittajia. Silti suurin osa heistä lässähtää naamalleen heti, kun pitäisi naputella jotain myyvää.

 

Tiesithän, ettei kirjoittaminen ole kirjoittamista? Se on ajattelemista. Useimmat tekstinikkarit eivät tiedä, mitä he ovat tekemässä. Tuloksena on tyhjänpäiväistä tekstimassaa, josta on asiakkaille vain haittaa.

Tuotteistaja Jari Parantainen rikkoo Omertan lakia henkensä kaupalla. Hän aikoo paljastaa copywritereiden salaisen veljeskunnan varjeltuja oppeja. Kaiken kukkuraksi hän lavertelee niistä estoitta myös naisille.

 

Oireet-w.png

Kuulostavatko oireet tutuilta?

 
  1. Edes oma porukkasi ei jaksa lukea yrityksesi tylsiä verkkosivuja.
  2. Jos joku klikkaa mainostanne, se osoittautuu kilpailijan kiusanteoksi.
  3. Kukaan ei koskaan kommentoi blogitekstejänne edes kännissä.
  4. Kampanjanne katoavat yleiseen kohinaan. Myyjänne vain naureskelevat puuhillenne.
  5. Keskustelette jatkuvasti pilkun paikasta, mutta johtoajatus puuttuu.
  6. Uskottelette itsellenne, että teidän alallanne ei voi tehdä mitään viraalia.
 

Ratkaisu-w.png

Saat vastaukset tärkeisiin kysymyksiin

 
  1. Mikä on copywriterin todellinen toimenkuva? Mikä se ei todellakaan ole?
  2. Mitkä ovat kirjoittavan asiantuntijan viisi vaarallisinta väärinkäsitystä?
  3. Millainen on copywriterin motivaatiomalli, joka toimii myös käytännössä?
  4. Kuinka hyödynnät hyväksi havaittuja formaatteja kirjoitustyössäsi?
  5. Miten sovellat käänteistä psykologiaa niin, että viestisi läpäisee kohinan?
  6. Kuinka taitava copywriter käyttää johdattelevia kysymyksiä?
  7. Millaisia vaikuttamisen vipuja et ole koskaan tullut ajatelleeksikaan?

Päivän aikana saat kymmenittäin käytännön neuvoja ja esimerkkejä myyvistä otsikoista, teksteistä, näkökulmista ja muista myyvän tekstin rakennuspalikoista.

 

Sopiva-w.png

Kenelle tämä koulutus sopii?

 

Koulutus on tarkoitettu asiantuntijalle tai myyjälle, joka haluaa säilyttää työpaikkansa. Kirjoitustaidoton päätyy ensimmäisten joukossa työttömäksi juurekseksi sohvalleen narisemaan ja demareita äänestämäään. Eikä hän vielä silloinkaan ymmärrä tehneensä hienosti aivan vääriä töitä.

 

Sopimaton-w.png

Kenelle tämä koulutus ei sovi?

 

Vaikka vihaisit kielenraiskaajia, päivän tarkoitus ei ole saivarrella pilkun paikasta. Akateemisella viisastelulla on hyvin vähän tekemistä myyntityön kanssa. Jos rahapuhe saa sinut kikattamaan hermostuneesti, ilmoittaudu mieluummin kesä yliopiston oikein kirjoitus kurssille.

 

Kouluttaja-w.png

Kouluttajana Jari Parantainen

 
  • Suomen kallein b2b-copywriter (5700 euroa päivä)
  • Kokemusta sadoista esitteistä, mainoksista, tuoteluetteloista, verkkosivuista, oppaista, kampanjoista ja tuotteistuksista. 
  • Puoli tusinaa bisneskirjaa, aiheina tuotteistaminen, hinnoittelu ja myynnin psykologia
  • Yli tuhat vedettyä koulutusta
  • Tukuttain tarinoita ja käytännön kokemuksia
  • Ei väkinäisiä ryhmätöitä tai noloja rentoutusharjoituksia
 

Palaute-w.png

Palautteita viimeaikaisilta copywriter-kursseilta

 
  • ”Hyvin paljon kouluttajan markkinointia omasta bisneksestä.”
  • ”Esimerkit vanhahkoja.”
  • ”Liian miesaiheisiin keskittynyt ja ”cocky”.”
  • ”Sisältö oli mielenkiintoinen ja ajankohtainen. Juuri sitä, mitä olin hakemassa.”
  • ”Aikaa olisi saanut olla jopa enemmän vasta-alkajan näkökulmasta."
  • "Soveltaminen omaan työhön tulee sujumaan helposti.”
  • ”Sopivan rauhallinen.”
  • ”Jari on hauska ja osaa puhua nasevasti + tuntee selvästi aiheen erinomaisesti.”
  • ”Mielenkiinto pysyi yllä koko koulutuksen ajan.”
  • ”Kokemuksen syvä rintaääni kuului.”
  • "Aluksi pelästyin, kun paikalla vain copywritereita, mutta aiheet olivat tosi hyödyllisiä omissa asiantuntijapalveluiden tuotteistusprojekteissa ja tekstin/tarinan kerronnassa asiakkaille.”
 

Aikataulu-w.png

Esimerkki päivän ohjelmasta

 

09:30

Ilmoittautuminen

10:00

COPYWRITEREIDEN SALAISEN VELJESKUNNAN PERIAATTEET

Mitkä ovat viisi vaarallisinta väärinkäsitystä copywriterin työstä?

Millainen on copywriterin motivaatiomalli, joka toimii myös käytännössä?

Mitkä ovat kirjoittajan tehokkaimmat psykologiset vivut?

12:00

Lounas

13:00

KUINKA TUPLAAT TUOTTAVUUTESI FORMAATTIEN AVULLA?

Mitkä ovat kymmenen pakollista copywriterin vakioformaattia?

14:45

Tauko

15:00

ESIMERKKEJÄ NIIN PERKELEESTI

Kuinka ilkeät ihmiset manipuloivat asiakkaitaan käänteispsykologian avulla?

Kuinka johdattelevat kysymykset vaikuttavat yleisöösi?

Miten kiteytät vetelän konsulttihumpan myyvään muotoon?

16:45

Päivän koonti

17:00

Kiitos & näkemiin!

 

Hinta-w.png

Hinta

 

Ostaminen on helppoa. Yrityskohtaisten Noste-koulutusten hinnat sisältävät kevyen räätälöinnin ja kaikki mahdolliset ja mahdottomat matka- ja majoituskulut kaikkialla Suomessa.

 

Materiaali-w.png

Tuotteistaminen-kirja lisävarusteeksi

 
  • Tuotteistaminen 2 on keittiöpsykologian kansankurssi
  • Millaisin psykologisin keinoin vaikutat kuulijoihisi?
  • Kirjoittajat Jari Parantainen & Antti Apunen
  • Kustantaja Alma Talent (entinen Talentum)
  • Sivuja 285
  • Kysy erikoishinta koulutuskäyttöön
 

Kysy-w.png

Pyydä lisätietoja copywriter-kurssista

Onko mielessäsi esimerkiksi sopiva koulutuspäivä? Vai askarruttaako jokin muu?
Tuotteistaja Jari Parantainen vastaa tiedusteluusi heti, kun se on inhimillisesti ottaen mahdollista.

Nimesi *
Nimesi

Takuu-w.png

Sataprosenttinen tyytyväisyystakuu

 

Jos et ole tyytyväinen koulutukseen, saat kaikki rahasi takaisin.

Takuun edellytyksenä on vain reilu avoimuus. Tykitä kritiikkisi kiertelemättä ja kaartelematta kirjallisesti niin, että Noste voi julkaista sen nimelläsi varustettuna koulutuksen muiden palautteiden ohessa. Kuvasi olisi kiva yllätys. Mitä yrmympi ilme, sitä parempi.